wtorek, 7 lutego 2012

Pan Robótka

Jakiś czas temu w jednym ze sklepów internetowych kupiłam dwa kreatywne zestawy Pana Robótki (Mister Maker). Dziś postanowiliśmy otworzyć pierwszy z nich...


Robimy zwierzaki na patyku. Nikodem decyduje się na pieska...


potem na drugiego...





 a że w rodzinie ostatecznie mamy trzy bliskie czworonogi, udaje nam się zrobić kopie wszystkich bliskich pupili ;)



Zabawa naprawdę super. Mój 3 latek świetnie sobie radził z klejeniem, dopasowywaniem, wybieraniem...  
Zrobienie trzech małych piesków zajęło nam ok 30 minut. Przez kolejne trylion  musiałam wymyślać scenki z udziałem nowych zabawek... ;)

Koszt zestawu 26 zł. Myślę, że wart tych pieniędzy choć... odkryłam stronę Mister Makera- www.mistermaker.com , gdzie jest mnóstwo podobnych pomysłów, które można wykonać z tego co mamy w domu. POLECAM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...