sobota, 17 marca 2012

Wielkanocny Zajączek

Zajączki zrobione z rolek po papierze toaletowym nie są naszym oryginalnym pomysłem, ale są tak sympatyczne i tak... wielkanocne ;) że pominąć ich przy tworzeniu świątecznych dekoracji poprostu nie mogliśmy.
Tym razem towarzystwa dotrzymała nam 2-letnia córeczka przyjaciół- Malwinka. Mając do ogarnięcia dwójkę maluchów postanowiłam przygotować wszystko przed odwiedzinami tak, aby praca szła nam bardzo szybko i przyjemnie :)
Wykorzystałam- 4 rolki po papierze toaletowym, które okleiłam kolorowym papierem, z kolorowego papieru wycięłam także uszka, pyszczek z wąsami, a na noski przygotowałam małe pomponiki. Uzbrojona w klej  i czarny pisak przystąpiłam do akcji.


Pierwszy krok to wybór koloru zajączka. Dzieciaki solidarnie chwyciły za żółte rolki.


Teraz wybór uszek, buźki, noska... i pomoc cioci/mamy w ich mocowaniu





 I prezentacja wielkanocnych zajączków:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...