środa, 30 maja 2012

Urodzinowe magnesy z imieniem

Kolejne urodziny, kolejny prezent i dobry pretekst do wspólnej, kreatywnej zabawy. Solenizantem jest kolega z podwórka, 3-letni Wiciu i specjalnie dla niego zrobiliśmy magnesy z jego imieniem. 


Jakiś czas temu robiliśmy Magnesowe Stwory więc sama praca i efekt nie był dla Nikodema niespodzianką. Natomiast fakt, że wykonuje je dla swojego najlepszego kolegi był bardzo ekscytujący!

Co potrzebujemy? Karton/tektura, filc, kolorowy papier, klej, nożyczki, magnesy. Z tektury i filcu wycinamy kształty magnesów, a z kolorowego papieru litery imienia.


Aby kolorowe literki były dobrze widoczne, postanowiłam jako tło wykorzystać czarny filc. Nikodem naklejał go na przygotowane koła z tektury.



Następnie przystąpiliśmy do naklejania poszczególnych liter imienia




Na drugiej stronie umocowaliśmy kawałki magnesu. Podobnie jak ostatnim razem skorzystałam z naszego "przydasiowego pudła"- jakiś czas temu wrzuciłam do niego magnesy na lodówkę, które były dodawane jako gratis do jogurtów. Pocięłam je na prostokąciki i wykorzystałam do naszego prezentu.


Prezent gotowy! 



3-letni solenizant przyjął podarunek z radością, choć zainteresowanie skończyło się wraz z przyklejeniem literek na lodówkę ;) Miło mi było jednak obserwować zachowanie synka, który z wielkim zaangażowaniem  starał się rozpoznać każdą literkę i ułożyć je w odpowiedniej kolejności. Udało się prawie bezbłędnie ;)






1 komentarz:

  1. Świetny pomysł! Już niemogę się doczekać jak mój franuś ciut podrośnie i zrobimy takie magnesy :) Napewno pożyczę parę pomysłów.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...